Menu
Your Cart
Box Now και ΕΛΤΑ χωρίς ογκοχρέωση

4Periocalm Mouthwash, 250ml

4Periocalm Mouthwash, 250ml -  5200124763002 - Διαλύματα/Spray/Gel Στόματος
ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά
4Periocalm Mouthwash, 250ml
5,99€
7,85€
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
  • Κωδικός προϊόντος: 5200124763002

Το 4 Periocalm Mouthwash χρησιμεύει στην απομάκρυνση των βακτηρίων, ενώ παράλληλα προλαμβάνει τον σχηματισμό της οδοντικής μικροβιακής πλάκας.

Περιέχει 0,12% χλωρεξιδίνης.

Προσφέρει εντατική φροντίδα κατά της ουλίτιδας, των στοματικών επεμβάσεων και της περιοδοντίτιδας.

Έχει υπέροχη γεύση μέντας.


Συστατικά: νερό, σορβιτόλη, ξυλιτόλη, άρωμα, ερυθριτόλη, PEG-40 υδρογονωμένο καστορέλαιο, κιτρικό νάτριο, λαουρυλοσαρκοσινικό νάτριο, κιτρικό οξύ, σακχαρινικό νάτριο, διγλυκονική χλωρεξιδίνη, CI 16035, Cinnamal.


Δεν περιέχει: φθόριο, αλκοόλη και SLS.


Χρήση:

Μετά το βούρτσισμα των δοντιών, κάντε στοματοπλύσεις με 10-15 ml αναραίωτου στοματικού διαλύματος για 30 έως 60 δευτερόλεπτα.

Για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα, μην πίνετε ή τρώτε για 15 λεπτά μετά τη χρήση του στοματικού διαλύματος και μην ξεπλένετε με νερό.

Μην το καταπίνετε.

Να μην χρησιμοποιείται από παιδιά κάτω των 6 ετών.

Διατηρείστε το προϊόν σε μέρος ξηρό και δροσερό.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να προκαλέσει χρωματισμό των δοντιών, ο οποίος αφαιρείται με τη χρήση οδοντόκρεμας ή οδοντιατρικού καθαρισμού στο ιατρείο.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Strictly Required Cookies

These cookies are required for the website to run and cannot be switched off. Such cookie are only set in response to actions made by you such as language, currency, login session, privacy preferences. You can set your browser to block these cookies but our site may not work then.

Analytics & Statics

These cookies are usually set by our marketing and advertising partners. They may be used by them to build a profile of your interest and later show you relevant ads. If you do not allow these cookies you will not experience targeted ads for your interests.

Marketing and Retargeting

These cookies allow us to measure visitors traffic and see traffic sources by collecting information in data sets. They also help us understand which products and actions are more popular than others.