Menu
Your Cart
Box Now και ΕΛΤΑ χωρίς ογκοχρέωση

Anfo 3 Liquido Αμφοτερικό Υγρό Καθαριστικό με Χαμομήλι για την Ευαίσθητη Περιοχή & για Προβληματικά Δέρματα, 200ml

Anfo 3 Liquido Αμφοτερικό Υγρό Καθαριστικό με Χαμομήλι για την Ευαίσθητη Περιοχή & για Προβληματικά Δέρματα, 200ml -  5200403390028 - ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
Anfo 3 Liquido Αμφοτερικό Υγρό Καθαριστικό με Χαμομήλι για την Ευαίσθητη Περιοχή & για Προβληματικά Δέρματα, 200ml
12,39€
16,80€
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
  • Κωδικός προϊόντος: 5200403390028

Anfo 3 Liquido

Αμφοτερικό δερμοκαθαριστικό για την καθημερινή υγιεινή του σώματος και των ευαίσθητων περιοχών.


Δεν περιέχει αλκαλικά θειούχα και συντηρητικά.

Οι πρωτεΐνες σίτου που περιέχονται ενυδατώνουν και χαρίζουν βελούδινη υφή στο δέρμα.

Κατάλληλο για την καθημερινή υγιεινή των ευαίσθητων περιοχών.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για την καθημερινή καθαριότητα του σώματος όσο και του τριχωτού της κεφαλής.

Ακόμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από ενήλικες, παιδιά και βρέφη.

Συνιστάται και για τα ευαίσθητα δέρματα με τάση ακμής.


Δερματολογία: Δερματίτιδες, δερματοπάθειες, βαλανοποστίτιδες και καθημερινή υγιεινή σώματος

Παιδιατρική: καταστολή συγκαμάτων, βρεφική-παιδιατρική υγιεινή.

Γυναικολογία: Υγιεινή των ευαίσθητων περιοχών

Γράψτε μια αξιολόγηση

Strictly Required Cookies

These cookies are required for the website to run and cannot be switched off. Such cookie are only set in response to actions made by you such as language, currency, login session, privacy preferences. You can set your browser to block these cookies but our site may not work then.

Analytics & Statics

These cookies are usually set by our marketing and advertising partners. They may be used by them to build a profile of your interest and later show you relevant ads. If you do not allow these cookies you will not experience targeted ads for your interests.

Marketing and Retargeting

These cookies allow us to measure visitors traffic and see traffic sources by collecting information in data sets. They also help us understand which products and actions are more popular than others.