Menu
Your Cart
Box Now και ΕΛΤΑ χωρίς ογκοχρέωση

Apivita Λάδι Κατά Της Ξηροδερμίας & Της Πιτυρίδας 50ml

Apivita Λάδι Κατά Της Ξηροδερμίας & Της Πιτυρίδας 50ml -  5201279073510 - Ξηροδερμία-Πιτυρίδα
Apivita Λάδι Κατά Της Ξηροδερμίας & Της Πιτυρίδας 50ml
13,99€
22,30€
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
  • Κωδικός προϊόντος: 5201279073510

Με σέλερι, πρόπολη & 4 αιθέρια έλαια

Απολαύστε τις ευεργετικές ιδιότητες ενός φυσικού λαδιού που μειώνει τις νιφάδες και προλαμβάνει την επανεμφάνιση τους.

Προσφέρει άμεση ανακούφιση από τον κνησμό.

Προλαμβάνει την ανάπτυξη μικροοργανισμών που σχετίζονται με την ξηροδερμία και την λιπαρή πιτυρίδα.

ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΚΑ ΕΛΕΓΜΕΝΟ

Αποτελέσματα Κλινικής Μελέτης*

Για το συγκεκριμένο προϊόν

93% συμφωνούν ότι μειώνει τον κνησμό και τον αριθμό των νιφάδων

93% των εθελοντών με ξηροδερμία συμφωνούν ότι καταπολεμά αποτελεσματικά την ξηροδερμία και μειώνει το πρόβλημα

73% των εθελοντών με λιπαρή πιτυρίδα συμφωνούν ότι την καταπολεμά αποτελεσματικά και μειώνει το πρόβλημα

100% θα σύστηναν το προϊόν

30 εθελοντές, 35-68 χρόνων, άνδρες και γυναίκες

15 εθελοντές με ξηροδερμία

15 εθελοντές με λιπαρή πιτυρίδα

Χρήση 3 φορές την εβδομάδα για 4 εβδομάδες σε συνδυασμό με το αντίστοιχο APIVITA σαμπουάν και μετά από 2 εβδομάδες όπου χρησιμοποιούσαν ένα ήπιο σαμπουάν όχι κατά της πιτυρίδας

ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ

Γράψτε μια αξιολόγηση

Strictly Required Cookies

These cookies are required for the website to run and cannot be switched off. Such cookie are only set in response to actions made by you such as language, currency, login session, privacy preferences. You can set your browser to block these cookies but our site may not work then.

Analytics & Statics

These cookies are usually set by our marketing and advertising partners. They may be used by them to build a profile of your interest and later show you relevant ads. If you do not allow these cookies you will not experience targeted ads for your interests.

Marketing and Retargeting

These cookies allow us to measure visitors traffic and see traffic sources by collecting information in data sets. They also help us understand which products and actions are more popular than others.