Menu
Your Cart
Box Now και ΕΛΤΑ χωρίς ογκοχρέωση

Boderm Hairgen Shampoo Σαμπουάν κατά της Τριχόπτωσης, 200ml

Boderm Hairgen Shampoo Σαμπουάν κατά της Τριχόπτωσης, 200ml -  5200375300100 - Τριχόπτωση
Boderm Hairgen Shampoo Σαμπουάν κατά της Τριχόπτωσης, 200ml
13,99€
16,20€
  • Διαθεσιμότητα: Άμεσα διαθέσιμο
  • Κωδικός προϊόντος: 5200375300100

Hairgen Shampoo - Κατά της τριχόπτωσης (200ml)

Το Hairgen Shampoo της Boderm δρα στους θύλακες των τριχών και αντιμετωπίζει τη διάχυτη και την ανδρογενετικού τύπου αλωπεκία σε άντρες και γυναίκες.

Κύρια συστατικά & οφέλη

  • Saw Palmeto & Ginkgo Biloba: αναζωογονούν τα μαλλιά, ελέγχουν την τριχόπτωση και διεγείρουν την ανάπτυξη νέων τριχών. Τ
  • Niacinamide & βιοτίνη: θρέφουν την τρίχα.
  • Διαλυτό κολλαγόνο: πλούσιο σε αμινοξέα, συμβάλλει στη φυσιολογική ανάπτυξη της τρίχας και ενισχύει την ποιότητά της.
  • Diaminopyrimidine oxide: συμβάλλει στην αύξηση του μεγέθους και του όγκου της τρίχας.

Βασικά χαρακτηριστικά

  • Κατάλληλο για καθημερινή χρήση.
  • Δερματολογικά ελεγμένο.

Διατίθεται και σε συσκευασία των 300ml: HAIRGEN Shampoo - 300ml

 

Το Hairgen Shampoo της Boderm είναι κατάλληλο για άνδρες και γυναίκες

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Εφαρμόστε το Hairgen Shampoo της Boderm σε βρεγμένα μαλλιά κάνοντας ελαφρύ μασάζ.

Αφήστε 2-5 λεπτά και ξεβγάλτε.

Γράψτε μια αξιολόγηση

Strictly Required Cookies

These cookies are required for the website to run and cannot be switched off. Such cookie are only set in response to actions made by you such as language, currency, login session, privacy preferences. You can set your browser to block these cookies but our site may not work then.

Analytics & Statics

These cookies are usually set by our marketing and advertising partners. They may be used by them to build a profile of your interest and later show you relevant ads. If you do not allow these cookies you will not experience targeted ads for your interests.

Marketing and Retargeting

These cookies allow us to measure visitors traffic and see traffic sources by collecting information in data sets. They also help us understand which products and actions are more popular than others.